Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

YOĞURTLU MANTAR


Malzemeler

1\2 Kğ. mantar
1\2 limon suyu
2 Diş sarımsak
35O Ğr. süzme yoğurdu
1 Su bardağı su 
1 Şeker kaşığı tuz

Yapılışı

Mantarlar soyulup doğranır 3 bardak kaynayan limonlu 
suda 4 dk. haşlanır haşlanan mantarlar süzgece konur.
Sarımsaklar soyulup iyice dövülerek ezilir derin bir 
kaba konur mantar,yoğurt,tuz,su ilave edilir kaşıkla iyice
karıştırılır servis tabağına alınır servis yapılır.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder