Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

TAVUK ETLİ KURU FASÜLYE

Malzemeler

1\2 Kg tavuk göğsü isteğe göre çoğaltılır azaltılır
2 Su bardağı kuru fasulye
2 Adet domates veya 1 kaşık domates salçası
10 Adet kuru veya taze süs biberi
1 Talı kaşığı biber salçası
1 Adet kuru soğan
1 Talı kaşığı tuz
1 Çay bardağı zeytinyağı isteğe göre çoğaltılır azaltılır

Yapılışı
8 Kişilik

Kuru fasulye ve biber akşamdan ılık suda ıslatılır ve kuru fasulye
haşlanır ve süzgece konur biberler yıkanıp fasulyenin  üzerine konur.
Tavuk eti istenilen büyüklükte doğranır ve yıkanır süzgece konur.

Soğan soyulup yıkanır ve küp şeklinde doğranır. Tencereye soğan tuz domates ve biber salçası yağ konup ocak yakılır ve 2 dk kavrulur.
Daha sonra eti ilave edip 4 DK karıştırılır ve fasulye ve biber ilave  edilir karıştırılır.

Yememizin üzerini bir parmak geçecek şekilde su ilave edilir. İsteğe
bağlı su oranı çoğaltılır veya azaltılır 10 dk sonra ocak kapatılır.

Afiyet olsun.

Not Düdüklü tencere farklı markada olacağı için kendi düdüklü tencerenizin
kullanma kılavuzundaki süreye göre fasulyenizi haşlayın normal tencerede
haşlama süresi 45 dk.






inciakyol gönderdi. | Yorum Ekleyin | 31 Mart 2008 | Beyaz etli yemekler

0 yorum:

Yorum Gönder