Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

FIRINDA PATATESLİ KANAT

Malzemeler9 Adet kanat
9 Adet büyük boy patates
2 Yemek kaşığı zeytinyağı
1 Yemek kaşığı kekik
1 Yemek kaşığı biber salçası
1 Yemek kaşığı domates salçası
1 Tatlı kaşığı silme tuz
1 Çay kaşığı karabiber
1 Çay bardağı su

YapılışıKanatlar temizlenir ve yıkayıp tepsiye konur.
Patatesler bıçak yardımıyla soyulup yıkayıp istenilen
büyüklükte doğranır ve suda bekletilir.

Kanatların üzerine zeytinyağı,kekik,biber salçası,
domates salçası,tuz,karabiber,su ve suda beklettiğimiz
patatesin suyunu süzüp ilave edip karıştırılır.

 Tepsi ocağa konulacak cinste ise fınına koymadan önce
tepsinin altını yakıp 5 dk kaynatıp  320 dc de tepsiyi fırına
sürelim ve yememiz kaynamaya başlayınca ısıyı  220 dc ye
getirelim 40 veya 45 dk sonra kontrol edip yememiz pişmiş
ise tepsiyi fırından alalım.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder