Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

Kurutulmuş Domates Salatası

Malzemeler 15 Tane kurutulmuş domates
1 Yemek kaşığı kekik
1 Veya 2 yemek kaşığı nar ekşisi isteğe bağlı
1 Veya 2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 Şeker kaşığı pul biber
1 Çay kaşığı tuz
4 Diş sarımsak
Bir miktar su



YapılışıDomatesler 1 gün önceden derin kapta bolca suyla ıslatılır.
Domatesin suyu süzülüp tencereye konup su ilave edilip altı yakılır.
Domatesler yumşayıncaya kadar kaynatılır dommatesler süzgece alınır
ve bekletilir.

Sarımsak ayıklanıp yıkanır ve kabın içinde ezilir diğer malzemeler ilave
edilip karıştırılır. Domatesin kabukları soyulup servis tabağına dizilir
ve sarımsaklı sos üzerine gezdirilir. Kurutulmuş domatesi aktarlarda
bulabilinir.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder