Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

SÜTLÜ ERİŞTE ÇORBASI

MALZEMELER

1 Kğ Süt
1 Su bardağı erişte ev yapımı veya hazır
1 Tatlı kaşığı tuz

YAPILIŞI

Süt tencereye konur ve ocak yakılır.
Süt kaynayınca erişte ilave edilir ve
karıştırılarak 2 dk kaynatılır ve ocak
kapatılır tencerenin kapağı kapatılıp
5 dk bekletilir ve servise hazırdır

Afiyet olsun.
ÖNERİ

Eriştenin cinsine  göre pişmemiş ise bir süre daha
 kaynatılır veya sütü emmiş olabilir süt ilave edilir

0 yorum:

Yorum Gönder