Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

SOĞAN SALATASI

Malzemeler6 Adet soğan
1 Yemek kaşığı sumak
1 Yemek kaşığı tuz
Yarım demet maydanoz

Yapılışı

Soğanlar soyulup yıkanır ve halka şeklinde mümkün
olduğunca ince doğranır ve tuzla iyice ovalanır.
Maydanoz ayıklanıp yıkanır ve doğranır.
Tuzladığımız soğan süzgece konur ve yıkanır
daha sonra avcumuzun içine alıp iyice suyu kuruyana
kadar sıkılır ve servis tabağına koyup üzerine sumak,
maydonoz ilave edilir karıştırılır ve servis yapılır.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder