Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

ELMALI TARATOR


Malzemeler

1\2  Marul
2  Adet ekşi elma
2 Diş sarımsak
1 Adet limon suyu
400 Ğr. tahin
1 Şeker kaşığı tuz

Yapılışı

Marul ayıklanır bolca yıkanır derin bir kabın içerisinde suda
bekletilir.
Sarımsak ayıklanır yıkanır ve ezilir derin bir kabın içerisine
konur.
Elma yıkanır soyulur ve sarımsakların üzerine rendelenir üzerine
limon suyu,tahin ilave edilir karıştırılır.
Marul sudan alınır ince ince doğranır malzemeye ilave edilir tuz,su
konur bütün malzeme karıştırılır servis tabağına konup servis yapılır.

Afiyet olsun.




0 yorum:

Yorum Gönder