Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

KIYMALI MAKARNA


1 Paket makarna
200 Ğr. kıyma
1 Adet soğan
2 Adet büyük boy domates
1 Tatlı kaşığı biber salçası
1 Çay kaşığı tuz
1 Çay kaşığı karabiber isteğe bağlı azaltılır
1 Çay bardağı zeytinyağı bir parmak eksik
1\2 lt su

Yapılışı

Su tencereye konur kaynayınca makarna ilave edilir bir fiske tuz,
birkaç damla yağ ilave edilir kaynamaya bırakılır arada kaşık yardımıyla
karıştırılır yaklaşık 10 ve 12 dk.sonra kotrol edilir pişmiş ise ocak kapatılır.

Soğan soğan soyulup yıkanır küp şeklinde doğranır ve tencereye konur
yağ,tuz ilave edilir tencere ocağa konur altı yakılır arada karıştırılır.

Domates soyulup küp şeklinde doğranır pembeleşen soğana salça,kıyma
konur karıştırılır kıyma suyunu çekince domates, karabiber konur karıştırılır
tencerenin kapağı kapatılır demler gibi kısık ateşte 5 dk pişirilir ve haşlamış
olduğumuz makarna kontrol edilir suyu var ise süzülür kıymalı sosla karıştırılır
servis yapılır.

Afiyet olsun.


0 yorum:

Yorum Gönder