Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

ZEYTİNLİ SALATA

Bu tafif adana yöresine ait
Malzemeler

1 Kase çekirdekleri ayıklanmış yeşil zeytin
Yarım demet maydanoz isteğe bağlı çoğaltılır
3 Tane domates
1 Tane taze sarımsak
2 Tane taze soğan
2 Yemek kaşığı zeytinyağı
2 Yemek kaşığı nar ekşisi yada limon suyu
1 Yemek kaşığı sumak
1 Tatlı kaşığı pul biber
1 Tatlı kaşığı silme tuz
1 Çay kaşığı kimyon
1 Çay kaşığı kekik isteğe bağlı kullanılır

 Yapılışı

Bütün yeşillikler ayıklanıp yıkanır ve ince ince doğranır
derin bir kaseye konur.
Domatesler yıkanıp küp şeklinde doğranır kaseye konur
diğer malzemeler ilave edilir kaşık yardımıyla karıştırılır
servis tabağına konur servis yapılır.
Afiyet olsun







0 yorum:

Yorum Gönder