Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

BİSKİVİLİ YAŞ PASTA


MALZEMELER

5 Su bardağı süt
3 Yemek kaşığı kakao
3 Yemek kaşığı un
6 Yemek kaşığı şeker
1 Paket  vanilya
1 Yemek kaşığı tereyağı veya istediğiniz margarin
Büskivi

Yapılışı

Büskivi,yağ hariç bütün malzemeler tencereye konur
ocak yakılır ve malzememizi kaşık,la devamlı karıştırarak
kaynaması sağlanır malzememiz kaynadıktan iki dakika sonra
ocak kapatılır yağ ilave edilir yağ erinceye karıştırılır.

Kare borcama biskiviler sıkça aralıksız dizilir üzerine pişirmiş
 olduğumuz sostan dörtebiri kadar konur ve sıpatulayla düzeltilir
ve tekrar büskivi dizilir son katta sos olacak şekilde işlem devam
eder son kattaki sos sıpatulayla düzeltilir ve üzerine eşit oranda
hindistan cevizi konur buz dolabında iki saat beklettikten sonra
servis yapılır.

Afiyet olsun.




0 yorum:

Yorum Gönder