Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

KREM KARAMEL

Malzemeler

1 Kğ süt
1 Paket vanilya
2 Tane yumurtanın sarısı
Bir buçuk kahve fincanı buğday nişastası
Bir buçuk kahve fincanı şeker
2 Yemek kaşığı şeker

Yapılışı

2 Yemek kaşığı şeker hariç bütün malzemeler tencereye konur
ve ocak yakılır malzememiz sürekli karıştırılarak pişirilir
kaynadıktan iki dk sonra ocak kapatılır.

2 Yemek kaşığı şeker tavaya konur ocak yakılır şekerin koyu
 kahverengini aldıktan sonra ocak kısılır ve kaselere erittiğimiz
 şekerden kaşık yardımıyla eşit oranda kaselere konur pişirdiğimiz
 muhallebiyi şekerli kaselere koyalım soğuduktan sonra buz dolabında
2 saat beklettikten sonra servis tabağına ters çevirerek isteğe bağlı
antep fıstığıyla süsleyip servis yapalım.

Afiyet olsun.




0 yorum:

Yorum Gönder