Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

LAHANA KAPIZKASI


Malzemeler

1 Orta boy lahana
2  Tane büyük boy soğan
3 Yemek kaşığı zeytinyağı
1 Tatlı kaşığı silme tuz
1 Talı kaşığı pul biber
1 Çay kaşığı kimyon
1 Çay kaşığı karabiber

Yapılışı

Lahana bıçak yardımıyla dörde bölünür kök kısmı  ayıklanır
ve yıkanır ince ince  doğranır.

Soğan soyulur yıkanır küp şeklinde ince ince doğranır tencereye
konur yağ,tuz ilave edilir ocak yakılır tencere ocağa konur malzememiz
 arada bir kaşık yardımıyla karıştırılarak soğanın kavrulması sağlanır
iyice kavrulan soğanın üzerine diğer malzemeler ilave edilir  karıştırılır
ocak kısılır 15 dk sonra ocak kapatılır yememizi 10 dk beklettikten sonra
servis yapılır.

Afiyet olsun.









0 yorum:

Yorum Gönder