Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

PANCARLI SALATA


Malzemeler

1 Adet büyük boy pancar
2 Adet taze sarımsak
2 Adet ıspanak
1 Adet limon
6 Adet marul yaprağı
Yarım demet maydanoz
2 Yemek kaşığı nar ekşisi
2 Yemek kaşığı zeytinyağı
1 Çay kaşığı tuz

Yapılışı

Pancar iyice yıkanır bıçak yardımıyla soyulur ve bir kabın
içerisine rendelenir diğer sebzeler ayıklanır ve bolca yıkanır
doğranır rendelenen pancarın üzerine ilave edilir nar ekşisi
zeytinyağı, konur kaşık yardımıyla karıştırılır servis tabağına
konur servis yapılır.

Afiyet olsun

Öneri
Tuzu salatayı servis yaparken ilave edelim .



0 yorum:

Yorum Gönder