Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

KÖZLENMİŞ PATLICAN BİBER SALATASI


Malzemeler

Bir kase közlenmiş biber
Bir kase közlenmiş patlıcan
Bir kase süzme yoğurt isteğe bağlı çoğaltılır
2 Diş sarımsak
1 Tatlı kaşığı silme tuz
1 Yemek kaşığı zeytinyağı isteğe bağlı çoğaltılır
1 Çay bardağı su


Yapılışı
Sarımsak soyulur yıkanır ve sarımsak döveceğiyle dövülür.
Biber,patlıcan doğranır bir kaba konur sarımsak,süzme yoğurt,
tuz ilave edilir kaşık yardımıyla karıştırılır üzerine su konur
 karıştırılır servis tabağına konur üzerine yağ gezdirilir ve servis
yapılır.
Afiyet olsun.




0 yorum:

Yorum Gönder