Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

KÖZLENMİŞ PATLICAN,BİBER SALATASI


MALZEMELER

1 Kase közlemiş biber konservesi
2 Kase közlenmiş patlıcan konservesi isteğe bağlı azaltılır
3 Adet taze soğan
2 Adet taze sarımsak veya 2 diş sarımsak
Yarım demet maydanoz
1 Adet limon
2 Yemek kaşığı zeytinyağı

Yapılışı

Soğan sarımsak ayıklanır iyice yıkanır ve ince ince doğranır.
Maydanoz ayıklanır iyice yıkanır ve doğranır.
Limon yıkanır ve suyu sıkılır.

Biber,patlıcan konservesi açılır süzgece konur ve yıkanır.
Bütün malzeme bir kabın içerisine konur ve karıştırılır servis
tabağına konur servis yapılır.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder