Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

PANCAR TURŞUSU


Malzemeler 

1 Kğ. pancar
3 Adet taze sarımsak  3 diş kuru sarımsak
1 Adet limon
1 Kahve fincanı elma veya üzüm sirkesi
1 Tatlı kaşığı tuz

Yapılışı 

Pancarlar iyice yıkanır ve bıçak yardımıyla soyulur 
halka şeklinde doğranır ve düdüklü tenceresine konur
sarımsaklar soyulup yıkanır tencereye ilave edilir tencereye
bir bardak su konur ve tencerenin kapağı kapatılır ve ocak 
yakılır düdüklü tencerenin tarifine göre süre ayarlanıp
pişirilir.

Pişen pancarlar servis kasesine alınır ve taze sarımsaklar
 ayıklanıp yıkanır doğranır pancarların üzerine konur tuz ,limon
suyu, sirke ilave edilir servis yapılır.
Afiyet olsun.







0 yorum:

Yorum Gönder