Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.
YOĞURTLU DİYET MAKARNA


Yapılışı
1 Paket makarna
1\2 Kğ süzmeyoğurdu
1 Talı kaşığı silme tuz isteğe bağlı azaltılır
1 lt su

YAPILIŞI

Su tencereye konur tencere ocağa konur ocak yakılır
tencerenin kapağı kapatılır su kaynayınca makarna
kaynayan suya konur kaşık yardımıyla karıştırılır tencerenin
kapağı kapatılmadan kaynamaya bırakılır.

8 Dk sonra kontrol edilir makarna pişmiş ise ocak kapatılır
pişmemiş ise 2 dk daha pişirilir ocak kapatılır ve makarnayı
süzgece alırız üzerine yapışmasını önlemek için soğuk su
tutarız.

Derin bir kabın içerisine süzme yoğurdu  koyalım ve kaşık
 yardımıyla karıştırarak üzerine haşlamış olduğumuz makarna
suyundan bir  su bardağı  su ilave edelim iyice karıştırıp üzerine
makarnayı,tuz,u ilave edip karıştıralım ve servis tabağına koyup
servis yapalım isteğe bağlı üzerine kurunane,pulbiberle
 servis yapılır.


Afiyet olsun.





0 yorum:

Yorum Gönder