Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

YUMURTALI TAZE FASULYE

 
Malzemeler

500 gr fasulye
2 veya 3 yumurta
4 tane orta boy soğan
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı silme karabiber
1 çay kaşığı tuz
2 su bardağı su

4 Kişilik

Yapılışı
 
Fasulye yıkanır bıçak yardımıyla uçları kesilir. 2 cm büyüklüğünde doğranır.
Fasulyeler buharda veya 2 bardak suda haşlanır. Pişince altı kapatılır. Suda haşlanmış fasulyeler süzülür.
Yağ ve soğan tencereye konulur. Altı yakılır. Tuz ilave edilir. Soğanlar pembeleşinceye kadar kavrulur ve fasulye, karabiber ilave edilir. Karıştırılır. Tercihe göre 2 veya 3 yumurta kâsede karıştırılır. Yemeğimizin üstüne gezdirilir. Tencerenin kapağını kapatıp
2 dakika sonra ocağı kapayın.

Afiyet olsun.
                    
İpucu: Soğanı uzunca kavurursak yememiz daha lezzetli olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder