Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

LORLU PİDE

Malzemeler

Yarım kg. lor
1 Demet taze soğan
1 Demet maydanoz
Yarım demet dere otu
1 Tatlı kaşığı tuz
1 Tatlı kaşığı pul biber
1 Çay kaşığı kara biber
1 Çay bardağı zeytin yağı
3 Tane  yumurta

Yapılışı

Soğan, maydanoz, dere otu ayıklanıp yıkanır ve doğranır.Geniş  kaba konup üzerine lor, pul biber, kara biber, yağ,tuz ve yumurtalar kırılıp ilave edilip karıştırılır.

Pide fırınına bekletmeden gönderilir. Harcımızdan 7 tane yaptırılır.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder