Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

ÇİLEKLİ JÖLELİ PASTA

Malzemele1 Adet hazır kek
1 Paket jöle
1 Paket hazır kırema veya kırem şanti isteğe bağlı
1 Kğ çilek isteğe bağlı azaltılır
1 Çay bardağı süt

YapılışıÇilekleri yıkayıp ayıklayıp süzgece koyup bekletelim,
Keki bıçak yardımıyla iki parçaya ayırıp sütle ıslatalım
bir parçasını servis tabağına yerleştirelim ve tercih
ettiğiniz kıramayı tağrifine göre hazırlıyalım ve tabağa
koymuş olduğumuz kekin üzerine kıremanın bir kısmını
sürelim ve üzerine çileklerin bir kısmını dizelim ve üzerine
diğer kek parçasını yerleştirelim ve kalan kıremayı şekildeki
gibi sürelim ve çilekleri şekildeki gibi yerleştirelim.
Jöleyi tağrifine göre hazırlıyalım ve donmasına yakın
pastanın üzerine gezdirip dolapta 2 saat beklettikten
sonra servis yapılır.

Afiyet olsun

Öneri düzgün jöle görüntüsü elde etmek için jöleyi
kısa aralıklarla karıştırıp fazla donmadan jöleyi iki
aşamada pastanın üzerine illave edelim.

0 yorum:

Yorum Gönder