Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

ÇİKOLATALI ROKOKO

Malzemeler1 Paket kırem şanti
2 Su bardağı süt
1\2 Su bardağı şeker
200 ğm tatlı büskivi
1 Çay bardağı damla çikolata veya 1 paket çikolata
1 Paket Dr.Oetker çikolata sosu,nun yarısı

Yapılışı
Şeker derin kaba konur ve üzerine soğuk süt ilave edilir
şeker eriyinceye kadar kaşık yardımıyla karıştırılır ve bir
pakette bulunan iki paket kırem şanti ilave edilir ve mikser
ile önce düşük sonra yüksek devirde 3 dk çırpılır

Büsküvi küçük parçalara bölünür ve damla veya kükük parçalara
böldüğümüz paket çikolata kırem şantiye  ilave edilir ve karıştırılır.

Yuvarlak kabın içerisine yağlı kağıdı yerleştirdikten sonra malzemeyi
içine koyup ve üzerini düzgün şekşil verdikten sonra derindondorucuya konur ve 1 gege bekletilir.

Rokoko donunca servis kabına alınır ve yağlı kağıt çıkarılır ve sosu
tağrifine göre pişirilir soğuduktan sonra üzerine gezdirilir yada
isteğe bağlı çikolata eritip üzerine gezdirilir ve derin dondurucuda
1 saat beklettikten sonra servis yapılır.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder