Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

YOĞURTLU SEMİZ OTU SALATASI

Malzemeler1\2 Süzme yoğurt
1\2 Semizotu
2 dİş sarımsak
1 Tatlı kaşığı tuz
Su

Yapılışı
Semizotunun kolay ayıklanması için kök kısmını
bıçak yardımıyla kesin yapraklarını ayıklayıp yıkıyalım
ve sarımsakları ayıklayıp yıkıyalım ve derin kaba koyup
üzerine tuz ilave edip ezelim.

sarımsağın üzerine yoğurdu ilave edip kaşık yardımıyla
karıştıralım ve üzerine yavaşça su ilave edip karıştıralım
kek hamuru kıvamından az koyu harcın içine semizotunu
ilave edip karıştırın ve servis tabağına koyup üzerini
pulbiberle süsleyin.

Afiyet olsun.



inciakyol gönderdi. | Yorum Ekleyin | 02 Eylül 2008 | Salatalar

0 yorum:

Yorum Gönder