Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

Lor veya Çökelek salatası

1\4 Kğ Lor veya çökelek
2 Adet orta boy domates
1 Miktar taze nane
1 Miktar maydanoz
6 Adet taze soğan
1 Çay kaşığı tuz
1 Miktar zeytinyağı

Yapılışı

Soğan,nane,maydanoz ayıklanıp ve yıkadıktan sonra
bıçak yardımıyla ince ince doğranır ve domatesi yıkayıp
küp şeklinde doğranır ve lor,tuz,zeytinyağı ilave edilir
ve karıştırılır servis tabağına konur ve servis yapılır.

Afiyet olsun.
inciakyol gönderdi. | Yorum Ekleyin | 24 Nisan 2009 | Salatalar

0 yorum:

Yorum Gönder