Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

YAYLA ÇORBASI

Malzemeler

1\2 Kğ Süzme yoğurt
1 Su bardağı pirinç
1 Yumurta
1 Şeker kaşığı kuru nane
1 Şeker kaşığı tuz
2 Yemek kaşığı tereyağı
5 Bardak su

Yapılışı

6 Kişilik

Pirinç ayıklanır.Yıkanır ve tencereye konur.Daha sonra yumurta, yoğurt ilave edilir.1 dakika karıştırılır. Su ağır ağır ilave edilir.Tencerenin altı yakılır.Kaynayıncaya kadar karıştırılır.Altı kısılır, pirinç pişince altı kapatılır.Kuru nane pişen çorbamızın üzerine serpilir.
 
Yağ tavaya konur. Altı yakılır.Kıvamını alınca altı kapatılır.Çorbamızın üzerine gezdirilir.

Afiyet olsun

İp Ucu :

Isınan yağı 1dakika bekledikten sonra çorbamızın  üzerinde gezdirirsek çorbanın kesilmesini önleriz.
     
    
           .
inciakyol gönderdi. | Yorumlar (3) | 30 Aralık 2007 | Çorbalar

0 yorum:

Yorum Gönder