Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

MANTAR ÇORBASI

Malzemeler

500 gr Mantar
3 Yemek kaşığı un
2 Yemek kaşığı tereyağı (tercihe göre sıvı yağ kullanılır veya karıştırılır )
1 Bardak süt
1 Şeker kaşığı tuz
4 Bardak su 
6 Kişilik

Yapılışı

Mantar yıkanır küçük küçük doğranır. Tencereye yağ konur.Altı yakılır. Yağ eriyince un ilave edilir.1 dakika karıştırılır.1 Bardak ılık su yavaşça ilave edilir. Blender yardımıyla karıştırılır.Blenderla karıştırırken kalan su yavaşça ilave edilir. Su kaynayınca mantar, tuz, ılık süt ilave edilir. Ve 10 dakika sonra altı kapatılır.Afiyet olsun.

inciakyol gönderdi. | Yorum Ekleyin | 30 Aralık 2007 | Çorbalar

0 yorum:

Yorum Gönder