Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

DOMATESLİ ŞEHRİYE ÇORBASI

Malzemeler

4 Tane orta boy domates
2 Yemek kaşığı zeytinyağı
1 Bardak şehriye
3 Bardak su (et yada tavuk suyu olabilir.)
1 Çay kaşığı biber salçası
1 Şeker kaşığı pul biber
1 Çay kaşığı silme tuz

Yapılışı

4 Kişilik

      Yağ,salça rendelenmiş domates,tuz tencereye konur. Altı yakılır.Ve karıştırılır.Tercihe bağlı acı pul biber ilave edilir ve karıştırılır.
     
     Kaynayan sosa daha sonra ılık su ilave edilir.Kaynamaya başlayınca  şehriye konur.Karıştırılarak altı kısılır,pişince altı kapatılır.
     
     Afiyet olsun.
inciakyol gönderdi. | Yorum Ekleyin | 31 Aralık 2007 | Çorbalar

0 yorum:

Yorum Gönder