Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

MERCİMEK ÇORBASI

Malzemeler
   
   1 Kase mercimek
   4 Kase  su (tercihe göre et veya tavuk suyu)
   1 Yemek kaşığı tereyağı
   1 Yemek kaşığı zeytinyağı
   1 Şeker kaşığı tuz   
  6 Kişilik

Yapılışı

Mercimek ayıklanır yıkanır.Suyu süzülür.Tencereye konur. Su,yağ ,tuz ilave edilir.Altı yakılır. Pişince blender yardımıyla karıştırılır ve kaseye konur. Üzerine karabiber,pul biber gezdirilir.

Afiyet olsun.

Not :
Farklı marka düdüklü tencerelerin pişme süresi farklı oluyor.Kendi tencerenizin kullanma kılavuzundaki süreyi uygulayın.Düdüklü tencere kullanılmayacaksa. Mercimeği ılık suda bir kaç saat beklettikten sonra kullanın.
  

0 yorum:

Yorum Gönder