Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

TARATOR

Malzemeler1 marul
1 bira bardağı tahin
1 tatlı kaşığı tuz
1 limon
4 diş sarımsak
Alabildiği kadar su
YapılışıMarul ayıklanır,kaba yapraklarının tamamı atılır.Kalan taze yapraklar yıkanır ve çok ince olmak üzere doğranır.

Sarımsaklar ezilir.Ezilen sarımsaklarla birlikte bir tatlı kaşığı tuz marullara ilave edilir ve iyice ezecek şekilde ovalanır.Bu işlem yapıldıktan sonra tahin ve bir limon suyu üzerine dökülerek karıştırılır.Karışımın kıvamı koyu olursa üzerine su ilave edilir.Karışımın koyuluğu kek hamuru kıvamından biraz daha koyu olmalıdır.Karıştırma işlemini tamamladıktan sonra taratorumuzu servis tabağına alıp arzuya göre süsleyerek servis yapabiliriz.

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder