Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

ROKA SALATASI

Malzemeler1 demet roka
1/2 demet maydonoz
4 diş sarımsak
1 limon suyu veya nar ekşisi
3 domates
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 çay kaşığı tuz
YapılışıRoka ve maydonozlar ayıklanarak yıkanırve ince ince doğranır.Sarımsaklar soyularak yıkanır ve ezilir.Domatesler yıkanır ve 
küp şeklinde doğranır.Nar ekşisi(veya limon suyu) ve zeytinyağı karıştırılarak servis tabağına alınır.Servis yapmadan önce tuzu serpilir.

Afiyet olsun.
İp ucuTuzu servis yapmadan önce serpmemiz salatamızın daha diri görünmesini sağlar.

0 yorum:

Yorum Gönder