Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

FIRINDA DİYET PATATES

Malzemeler

2 Kğ Patates
1\2 Kahve fincanı zeytinyağı
1 Tatlı kaşığı tuz
1 Çay kaşığı pulbiber

Yapılışı

Patatesler yıkanır ve soyulur.Derin kabın içerisine su
konur  patatesler parmak şeklinde istediğiniz büyüklükte
suyun içerisine  doğranır  doğradığımız patatesler süzgece
konur ve suyu süzülür.

Fırın tepsine yağlı kağıt konur ve süzülen patatesler geniş kaba
konur  üzerine tuz,pulbiber ilave edilir  iyice harmanlanır
yağlı kağıtlı fırın tepsisine konur.

Fırının ısısını 300 dc ayarlayıp tepsiyi fırına sürelim  65 dk sonra
kontrol edip patatesler kızarmışsa fırından çıkaralım.

Öneri Ben arçelik minifırın kullanyorum sizler kendi fırınınıza göre
pişirme süresini ayarlayabilirsiniz bu sözlerim sizleri
uygulamaktan caydırmasın yemeğimiz kolay ve çok lezzetli.
Patatesin miktarı azaltılırsa pişme süresi kısa olyor.

0 yorum:

Yorum Gönder