Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

ŞEFTALİ KONSERVESİ


Malzemeler

2 Kğ. Şeftali
1 Kahve fincanı su

Yapılışı 

Şeftaliler yıkanır kabukları soyulur istediğiniz büyüklükte
doğranır tencereye konur bir kahve fincanı su ilave edilir
tencere ocağa konur ocak yakılır malzememiz kaynayınca 
ocak kısılır konserve kavanozuna doldurulur kavonozun
 kapağı sıkıca kapatılır  masanın üzerine havlu yada gazete 
konur kavanozun kapağı alta gelecek şekilde soğumaya 
bırakılır.

Soğuyan kavanozlar kış mevsiminde tüketilmek üzere
dolaba konur.

0 yorum:

Yorum Gönder