Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

TAVUKLU HARDAL SOSLU SALATA

MALZEMELER

Yarım adet aysberk
1 Adet domates
Yarım adet tavuk göğsü
5 Yemek kaşığı yoğurt
1 Çay kaşığı hardal isteğe bağlı artırılır
1 Diş sarımsak
1 Talı kaşığı karabiber isteğe bağlı azaltılır
2 Yemek kaşığı zeytinyağı
1 Kahve fincanı su
1 Çay kaşığı tuz

YAPILIŞI

Tavuk eti yıkanır ince ice dilimlenir ve teflon tava,ya
bir yemek kaşığı yağ konur ve etler tavaya konur ve ocak
yakılıp etlerin iki yüzüde kızarması sağlanır.
Aysber yıkanır ve istenilen büyüklükte doğranır.
Domates yıkanır isteğe bağlı kabuklalı soyulur ve küp
şekinde doğranır.

Sarımsak ayıklanıp yıkanır ve dövülür.
Sarımsak, yoğurt,karabiber,hardal su,zeytinyağı bir
kabın içerisinde karıştırılır ve kızarmış et haricinde
malzemeler derin kabın karıştırılır.

Salatamızı servis tabağına koyup üzerine etleri ilave edip
servis yapabiliriz.

AFİYET OLSUN
Salata tarifi oğlum şafağa ait ben çok beğendim size,de önerrim.
Özellikle akşamları doyurucu ve lezzetli.

0 yorum:

Yorum Gönder