Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

KOLAY REVANİ

Malzemeler1 Büyük su bardağı yoğurut
1 Büyük su bardağı irmik
1 Büyük su bardağı un
Yarım su bardağı şeker
1 Adet vanilya
1 Adet kabarma tozu
1 Adet limon kabuğu rendesi
2 Büyük bardak şeker
2 Büyük bardak su

Yapılışı

İki bardak şeker ve su tencereye konup altı yakılır birkaç
damla limon suyu ilave edip kaynamaya başladıktan bir
dk. sonra altı kapatılır.

Derin kabın içerisine yoğurt ve şeker konup şeker eriyinceye
kadar karıştırılır daha sonra un,irmik,kabarma tozu ve limon
kabuğu rendesi ilave edilip karıştırılır.

Tepsi yağlanır ve malzeme tepsiye konup 200  derecede ısıtılan
fırına sürülür tatlımız  iyice kızarınca fırından alınıp 5 dk bekletilip
ılımış olan şurup tatlının üzerine gezdirilir.

Afiyet olsun

ÖNERİ
Tatlının iyice kızarmasına dikkat edilirse  hamur olmasını
önleriz ben tatlıyı orta şekerli sevdiğim için orta kararda
yaptım arzuya bağlı şeker oranı artırılır.

0 yorum:

Yorum Gönder