Hoş Geldiniz
Yemek yapmayı ve yemeyi seven biri olarak yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Sağlıklı lezzetli ve kolay olmasına çabaladım. Ben soğuk ve sıcak yemeklerde zeytinyağı ve tereyağı kullandım. Sizler dilediginiz yağı kullanabilirsiniz. Zamanla yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Bu sitenin oluşmasında bana fikir verenlere, emeği geçenlere,
bıdırdamasına rağmen fotoğrafları çekmeye yardımcı olan Şafak'a yemeklerimi tırtıklamasına rağmen teşekkürler.

YOĞUĞTLU DERE OTU

MALZEMELER

1\2 Kğ süzme yoğurdu
1\2 Demet dere otu
1 Su bardağı ceviz içi isteğe bağlı azaltılır
1 Tatlı kaşığı tuz
1 Ç ay bardağı su

YAPILIŞI

Ceviz ayıklanır ve havanda dövülür geniş kabın içerisine
konur ve dere otu ayıklanır ve yıkanır ince ince doğranır
ve cevizin üzerine ilave edilir yoğurt,tuz, su malzemenin
üzerine ilave edilir ve kaşık yardımıyla karıştırılır ve servis
tabağına alınır,
Afiyet olsun,

0 yorum:

Yorum Gönder